Regulamin Serwera

  • Regulamin Serwera



    1. Jest to serwer polsko-języczny. Cała komunikacja musi być pisana w języku Polskim.

    1.1 Wyjątki to języki w grze, jeśli są zatwierdzone na forum.

    2. Jest to serwer Role-Play. Oczekuje się od ciebie odgrywania swojej roli od A do Z. Jakiekolwiek zachowanie i / lub styl gry, do jakiego jesteś przyzwyczajony w innych serwerach Persistent Kingdoms, takich jak Phoenix albo Conquest, nie będą tu tolerowane. Obowiązuje wiele zasad, których nie ma na Conquescie.



    Regulamin dotyczący personelu:

    3. Admini nie mogą egzekwować ani zajmować się sytuacjami, w których uczestniczą, ich charakter lub frakcja ich postaci.

    3.1. Admini nie mogą egzekwować CK w sytuacjach, w których biorą udział, ich postać lub frakcja ich postaci.

    3.2 Moce, które pochodzą z bycia Adminem, nie mogą być wykorzystywane dla korzyści ich, lub innych postaci.
    3.3. Banowanie ludzi, jeśli jest to tymczasowy lub stały zakaz, powinno zawsze przestrzegać co najmniej jednego, lub w ostateczności wielu ostrzeżeń. Również zanim gracz zostanie zbanowany, administrator jest zobowiązany do wysłania wiadomości na czacie dla Adminów do gracza, w którym wyszczególnia, dlaczego został zbanowany.
    3.4. Członkowie personelu, którzy chcą ubiegać się o status szlachecki w grze, lub postacie o wielkich wpływach politycznych, na jedną ze swoich postaci, muszą odejść z zespołu Adminów w przypadku przyznania postaci o statusie szlacheckim.
    3.5. Członkowie personelu muszą jedynie sprawdzać logi w celu wykonywania swoich obowiązków. Nie jest to dozwolone w celach osobistych.
    3.6.Członkowie personelu prowadzący dochodzenie mają prawo zadawać pytania każdemu graczowi, a jeśli gracz odmówi udzielenia odpowiedzi na jakiekolwiek pytania w trakcie dochodzenia w odniesieniu do wykrywalnych dowodów, Admini mogą go zbanować.


    Regulamin dotyczący biografii:

    4. Biografie są koniecznością do właściwego zagrania postaci i dlatego są wymagane w przypadku większości postaci w grze.

    5. Nazwa, której używasz podczas grania oraz wygląd postaci, jak jego włosy, twarz i broda, razem tworzą twoją postać.

    5.1 Postać musi mieć mniej lub bardziej realistyczną nazwę, która pasuje do średniowiecznej scenerii, w której znajduje się Zeonica Role Play. Nazwa musi również pasować do tradycji Calradii.

    5.1.2 Postacie nie mogą być nazwane na cześć prawdziwej osoby, żyjącej teraz lub dawno temu w historii, lub osoby z fikcji, czy to z książek, filmów czy czegokolwiek innego. Bądź kreatywny i stwórz własne imiona.

    5.1.3 Nazwy postaci z jakimkolwiek powiązaniem z nieodpowiednimi słowami nie będą tolerowane.

    5.1.4 Nazwy muszą składać się z NAJMNIEJ imienia. Preferowane są nazwiska, tytuły nie są dozwolone. Nie możesz mieć żadnych tytułów w swoich imionach. Nazwy znaków nie mogą zawierać tytułów, takich jak „the” itp. Pseudonimy również nie są dozwolone. Format Imie_Nazwisko jest najbardziej zalecany, aby zapobiec problemom.

    5.2 Znaki trolingu nie są dozwolone. Obejmuje to celowo zniekształcone twarze postaci i postacie, które używają tylko jednego słowa lub frazy. Występują wyjątki.
    5.3 Twoje postacie nie mogą się w żaden sposób znać.

    5.3.1 Twoje postacie nie mogą być częścią tej samej sceny ani współpracować w celu osiągnięcia tego samego celu przez osoby trzecie.

    5.3.2 Zabrania się przesyłania jakichkolwiek przedmiotów lub pieniędzy między postaciami za pomocą osób trzecich lub w jakikolwiek inny możliwy sposób.

    5.4 Zalecamy, aby rodziny graczy nie przekraczały czterech relacji rodzeństwo / kuzyn, aby zapobiec błędom związanym z tagowaniem klanu przy użyciu nazwiska. Przekroczenie tej liczby może przyciągnąć interwencję personelu.

    5.5 Twoja postać musi mieć uzasadnione umiejętności mówienia więcej niż dwoma językami (w tym językiem ojczystym). Aby to uzasadnić, musisz mieć zaakceptowaną biografię.

    5.5.1 Nauka nowego języka trwa minimum cztery tygodnie OOC. Wymaga codziennej praktyki i nauczania. Po zakończeniu zrób bilet w sekcji forum „Inne bilety” i podaj dowód.

    5.5.2 Możesz nauczyć się czytania i pisania tylko przez zatwierdzonego nauczyciela, który ma zaakceptowany wniosek o zawód.

    5.6 Twoja postać musi posiadać akceptowaną biografię z specjalnym statusem, a także wniosek o zawód, aby wykonać odgrywanie ról medycznych.

    5.7 Postacie nie mogą przedstawiać żadnego zwierzęcia, chyba że gra je członek personelu (niezależnie od jego statusu w zespole) lub mają wyraźne pozwolenie na pracę.

    5.8 ERP (Erotic Role Play) jest dozwolony, ale należy ograniczyć go do minimum. Nie wolno robić tego na otwartych przestrzeniach, ale tylko w obszarach prywatnych, poza widokiem publicznym i poza zasięgiem czatu dla innych.

    5.8.1 ERP z postaciami dziecięcymi jest stanowczo zakazane.

    5.8.2 Dowolny rodzaj ERP ze zwierzętami nie jest dozwolony.

    5.8.3 Wymuszone ERP nie jest dozwolone. W przypadku jakichkolwiek gwałtów i tortur seksualnych w odgrywaniu ról obie strony muszą wyrazić na to zgodę w czacie OOC przed kontynuowaniem. Każdy gracz ma prawo nie wyrazić na to zgody, a wręcz zakazać gwałtu na swojej postaci.

    5.9 Nie wolno ci udawać statusu szlacheckiego. Musisz mieć zaakceptowany wniosek o status szlachecki, aby twierdzić, że twoja postać jest szlachcicem.

    5.9.1 Aby już istniejąca postać stała się częścią szlachty za pomocą takich środków, jak małżeństwo, adopcja lub rycerstwo, musisz napisać wniosek o status szlachecki - używając tej samej metody, jak dla nowej postaci.

    5.9.2 Jeśli chcesz, aby twoja postać o statusie szlachcica opuściła mapę lub powróciła, musisz uzyskać zgodę od starszego personelu. Niezastosowanie się do tego może spowodować utratę statusu szlachty charakteru.

    5.10 Kobiety nie mogą nosić żadnej zbroi +40 i nie mogą używać dwuręcznych lub półtoraręcznych bez zwracania się do personelu za pośrednictwem wniosku.
    6. Postacie dziecięce to postacie w wieku od 8 lat do 16 lat. W wieku 16 lat i więcej, twoja postać jest dorosła.

    6.1 Aby móc grać postać dziecięcą, biografia jest obowiązkowa. Żeby oznaczyć postać dziecięc, trzeba dopisać znacznik C_ przed nazwą.

    6.2 Dzieci w wieku od 8 do 10 lat nie mogą nosić niczego poza nożami i sztyletami. Nie wolno im jeździć na koniu bez dorosłych i nie mogą nosić żadnych ubrań +15.

    6.3 Postacie dziecięce nie mogą nosić ciężkich i dwuręcznych broni lub włóczni, ciężkich łuków, kusz, ani nosić ciężkich zbroi i hełmów - dotyczy to wszystkiego powyżej Tieru 2.

    6.4 Postacie dziecięce nie mogą władać niczym innym, jak krótkimi mieczami, łukami myśliwskimi, bronią jednoręczną i kuszami myśliwskimi.

    6.5 W każdym miesiącu IRL postać dziecka, starzeje się o rok. Jak wszyscy inni.

    6.6 Gdy postać osiągnie wiek 16 lat, nie jest już dzieckiem. W tym momencie skontaktuj się z zespołem administracyjnym z wnioskiem, aby dostać swoje przedmioty, pieniądze i inne rzeczy (klucze / konie) przeniesione do dorosłej wersji tej samej postaci.

    6.7 Postacie dziecięce nie mogą mieć żadnego zarostu.


    Czat w grze:


    7. Czat Out Of Character (zarówno globalny, jak i lokalny, domyślnie T i Q) służy do wymiany informacji lub jest używany przez personel do informowania graczy. Ma to na celu wspieranie odgrywania ról, a nie zachęcanie do rozmów, które mogą odbywać się na platformie Steam. Dlatego też nie korzystaj z czatu OOC, jeśli nie jest on potrzebny i nie zakłócaj przepływu RP i nie wypełniaj ekranu innych osób na serwerze. Jeśli otrzymasz polecenie zatrzymania rozmowy OOC lub L-OOC (lokalny czat OOC) przez członka personelu, posłuchaj się jego ostrzeżenia.

    7.1 Obrażanie innych graczy, próba ich obrażania lub przeklinanie jest niedozwolone. Jeśli nie możesz powiedzieć tego w inny sposób, nie mów tego.

    7.2 Nie możesz udostępniać informacji IC w czacie OOC, ponieważ może on być wykorzystywany do Meta Gamingu.

    7.3 Czat personelu (Backspace) służy do komunikacji z graczami. Nie możesz spamować na tym czacie, aby przyspieszyć działanie personelu. Również Admini są czasami zajęci i przychodzą, kiedy mają czas. Bądź cierpliwy.



    Meta-Gaming i Power-Gaming:


    8. Metagaming to termin opisujący wykorzystanie przez gracza rzeczywistej wiedzy na temat stanu gry w celu określenia działań ich postaci, gdy ta postać nie ma odpowiedniej wiedzy ani świadomości w danych okolicznościach. Metagaming jest przykładem „łamania charakteru”, ponieważ bohater podejmuje decyzje w oparciu o informacje, których nie mógł znać, a tym samym nie podejmowałby jej w rzeczywistości. Jest to kategorycznie niedozwolone.

    8.1 Krzyczenie informacji IC , w lokalnym czacie OOC lub globalnym czacie OOC jest uważane za metagaming. Wykorzystanie tych informacji, które zdobyłeś OOC, aby wpłynąć na działania twojej postaci w IC, jest uważane za metagaming.

    8.2 Korzystanie z forum, Steam, Discord, TeamSpeak lub dowolnego innego medium do komunikacji lub mówienia IRL w celu zdobycia wiedzy o postaciach i korzystania z tych informacji IC jest uważane za metagaming. 8.3 Wszelkie środki komunikacji werbalnej poza Oficjalnym Teamspeakiem, NIE mogą być używane podczas gry na serwerze Zeonica Role-Play.

    8.4 Nawet jeśli realizm na to pozwoli, w żadnym wypadku nie jest dozwolone, aby informacje IC były współdzielone w wielu postaciach gracza w celu zdobycia wiedzy, pozwoleń na CK lub jakichkolwiek przyczyn wrogiego zachowania i interakcji. Na przykład: Postać A i B są odtwarzane przez tego samego gracza. Postać B zdobywa wiedzę, która pozwala postaci A uzyskać przewagę nad postacią C. Postać A i postać B nie mogą dzielić się tą wiedzą, nawet jeśli inny gracz działa jako „pośrednik” przez przekazanie tej Informacji.

    9. Wymuszanie rzeczy OOC, które wpływają na układ scen, jest uważane za powergaming.

    9.1 Nadużywanie lokalnego systemu czatu w celu uzyskania informacji o IC, których twoja postać nie słyszała, jest uważane za metagaming i powergaming. Krzyki można usłyszeć przez drzwi, rozmowa jest niesłyszalna.
    9.2 Skakanie z wysokości, które w prawdziwym życiu uznawane byłyby za niebezpieczne. Musi być odpowiednio odwzorowane. Niezastosowanie się do tego jest uważane za powergaming.


    Glitching:


    10. Wszelkie błędy lub usterki znalezione w module lub mapie należy zgłaszać zespołowi Adminów. Nadużywanie błędów i / lub wykorzystywanie ich do osobistych korzyści jest surowo zabronione.

    10.1 Duplikowanie przedmiotów, handel zduplikowanymi przedmiotami lub przyjmowanie duplikatów nie będzie tolerowane. Spowoduje to bana i usunięcie wszystkich duplikowanych przedmiotów.

    10.2 Zabronione jest poruszanie się po stromych górach, gdy nie można tego zrobić w rzeczywistości.

    10.3 Przekroczenie drzwi, które mogą nie działać prawidłowo, jest niedozwolone, a usterka powinna zostać zgłoszona zespołowi pracowników.

    10.4 Używanie konia do glitchowania w drzwiach lub ścianach jest surowo zabronione. Nawet jeśli masz klucze do drzwi, przez które przechodzisz, jest to cały czas surowo zabronione. Spowoduje to usunięcie konia. Ban jest opcjonalny.


    Wdawanie się w walke:


    11. Losowe atakowanie kogokolwiek z jakiegokolwiek powodu jest zabronione. Walki zawsze wymagają właściwego rozumowania IC. Walki OOC nie są dozwolone.
    11.1 Gracze nie mogą / zabrać żadnej broni ze swojego ekwipunku, jeśli zostaną złapani całkowicie bezbronni przez możliwych agresorów. Jedynym wyjątkiem jest sztylet! Czym jest możliwa agresja? Obejmuje to każdy rodzaj wrogiej sytuacji, w której albo jesteś zatrzymany, okradziony, złapany w zasadzkę, przesłuchany itp.

    11.2 Jeśli Admin powie, aby powstrzymać walkę OOC, jest to ostrzeżenie. Powtarzające się ostrzeżenia doprowadzą do surowych kar. Personel zajmujący się sprawą może zdecydować się na zbanowanie gracza bez ostrzeżenia, według własnego uznania.


    11.3 Sparing IC jest dozwolony, lecz należy użyć drewnianych mieczy. Jeśli „sparujesz” bez drewnianej broni, rany mogą być wymuszane przez członków personelu. Powtarzające się „mecze sparingowe” i cotygodniowe treningi MUSZĄ odbywać się w oczywistych strefach treningowych IC. Nie możesz walczyć publicznie i twierdzić, że jest to trening sparingowy lub frakcyjny. Jeśli zostaniesz poproszony o poświęcenie więcej czasu na odgrywanie ról przez administratora, zrób to. Jeśli otrzymasz polecenie zatrzymania sparingu IC przez członka personelu, zatrzymaj to. 11.3.1 Sparingi z łukami i kuszami będą dozwolone tak długo, jak używane będą strzały treningowe.

    11.4 Zawsze czekaj, aż będziesz wiedział, że twój przeciwnik jest gotowy. Być może nadal pisze jakiś tekst. Jeśli twoja postać zaangażowała się w rozmowę IC z przeciwnikiem, przed atakiem należy wydać ostrzeżenie OOC. Jeśli przeciwnik nie zareaguje w ciągu 10 sekund, możesz zaatakować. Jeśli nie masz pewności, jak określić ostrzeżenie, wpisz ( czat OOC oznacza się dwoma ukośnikami ) // "Combat Warning". Proste „// cw” nie jest uważane za ważne, a minimum przy wydawaniu ostrzeżenia bojowego to już wspomniane „// Combat Warning”. Combat Warning jest nieważne po 30 sekundach i w tym momencie musi zostać ponownie wydane. Każdy może wpisać „// Invalid” w czacie lokalnym, aby to zaznaczyć.

    1.5 Jeżeli przeciwnik po wpisaniu "Combat Warning" zacznie uciekać, możesz go zaatakować, bez czekania 10 sekund.

    1.6 Bądź świadomy, że jeśli zaatakujesz kogoś, zawsze jest szansa, że twój przeciwnik da ci śmiertelne obrażenia, na które może zostać narzucony Character Kill ( CK ).

    11.7 Podczas obrony TP-Doorów nie wolno atakować wchodzącego gracza w ciągu 5 sekund. Należy również zachować rozsądną odległość, a połowa siły wroga musi wejść, zanim będzie można wykonać atak.

    11.8 Tarcza, która została zniszczona IC, nie zostanie odrodzona w żadnych okolicznościach - bez względu na to, czy została zniszczona podczas meczu treningowego, czy prawdziwej walki. Jedynym uzasadnionym powodem odzyskania tarczy jest utrata OOC.

    Odgrywanie ran:


    12. Rany muszą być odgrywane; brak odgrywania postrzegany jest jako Power-Gaming. Im większe rany, tym dłużej musisz odgrywać role.

    12.3 Lekarze to postacie, które złożyły wniosek o zawód i przyjęły swoje zawody na forum. Tylko osoby z zatwierdzonym zawodem lekarza mogą leczyć rany.

    12.5 Ramy OOC mogą być leczone przez Admina: Kiedy scena ma być zagrana od nowa ( Re-Do ) możesz poprosić o uzdrowienie. Sparing OOC nie jest powodem, aby prosić o wyleczenie ran.

    12.6 Jeśli jesteś ranny i ktoś cię okradnie, musisz dać 10-25% (w zależności od bandyty) swoich pieniędzy. Nie możesz oddać więcej niż 25% swojej sumy pieniędzy.

    12.7 Jeśli jesteś ranny i leżysz na ziemi, możesz spróbować wstać. Musisz rzucić wyżej niż 60, jeśli zostałeś trafiony tępą broń i wyższy niż 75, jeśli zostałeś trafiony bronią ostrą.

    12.8 Jeśli twoja postać jest znokautowana, nie możesz walczyć ani przeciwstawiać się emotom przez co najmniej 6 godzin, z wyjątkiem prób rzutu kradzieży kieszonkowej. Zraniona postać może rzucić przeciwko rzutowi złodzieja, aby sprawdzić, czy się nie powiedzie, ale nie może podjąć odwetu w żaden sposób. Dotyczy to tylko przypadków poza sceną, w której gracz początkowo został ranny.

    12.9 Jeśli przenosisz / przeciągasz kogoś, obowiązkowe jest włączenie animacji spaceru.


    Budynki frakcyjne:


    13. Budynki frakcyjne, są uważane za „strefy bezpieczne” i nie można ich zaatakować bez zatwierdzenia OOC, ani nie można zaatakować ludzi w środku. Walka może nastąpić tylko w obrębie „bezpiecznych stref” frakcji, JEŚLI zostanie to uzgodnione przez obie strony w sposób OOC, i nie może być wynikiem grupowej prowokacji ze strony obcych.

    13.1 Keep Assaults musi być zatwierdzone przez Admina / Community Managera i musi być zgłoszone co najmniej z dniowym wyprzedzeniem. Obejmuje to ogłoszenie na forach o tym, kto jest w stanie wojny z kim, datę z innymi ważnymi szczegółami na temat napaści. Jeśli obaj przywódcy frakcji zgadzają się, atak może mieć miejsce przed rozdaniem.

    13.2 Konstrukcje / budynki nie mogą zostać zniszczone / spalone bez zatwierdzenia OOC przez nie zaangażowany w scene personel.

    13.3 Osady otoczone murami wymagają zatwierdzonego KA, jeśli walka wybuchnie na zewnątrz i ludzie wycofają się z powrotem w obrębie murów, KA nie jest konieczne.

    13.4 Każda sytuacja jest inna, a administrator uzna to, co jest ważne, czy nie. W razie wątpliwości zapytaj administratora i / lub zrób wniosek KA.


    Character Kill:


    14. Character Kill jest to trwałe zabicie postaci. Od tego momentu postać jest martwa. Zalogowanie się na postać zabitą, nie jest dozwolone.

    14.1 Character Kill musi zostać zaakceptowany zarówno przez gracza postaci, który ma zostać zabity, jak i gracza, który tą postać zabił. Jeśli zabicie postaci nie jest dozwolone przez gracza, który ma zostać zabity, członkowie personelu mogą zostać wezwani do uzasadnienia CK. Jednak zabijanie postaci może być nadal przeprowadzane - mianowicie potrzebny jest wniosek o CK, który będzie zaakceptowany przez Administratorów.

    14.3 Aby ubiegać się o wniosek o CK, Twoja postać będzie potrzebować zatwierdzonej biografii. Nie okłamuj administracji. podczas pisania wniosków o CK. Kary zostaną wyegzekwowane, jeśli zostaniesz złapany na kłamstwie.

    14.5 Gracze mają prawo i są zachęcani do kontynuowania gry w ciele swojej postaci po tym, jak zostali zabici. Nie są zobowiązani do wylogowania się i wymazania swojego ekwipunku, dopóki ich ciało nie zniknie, albo przez spalenie, zakopanie, albo w jakikolwiek inny sposób pozbycia się ciała.

    14.4.1 Gdy gracz otrzymał CK, albo za pomocą biletu, albo własnego CK, nie może przekazywać żadnych swoich przedmiotów lub złota innym graczom bez odpowiedniego nadzoru administratora.

    14.5 Na postaciach może być wymuszone CK, jeśli okaże się, że łamią zasady serwera (np. Lekceważenie rany RP)


    Jak być bandytą:


    15. Bandytyzm jest aktem rabowania ludzi okradania ich posiadłości i / lub złota. Rozbój musi być odpowiednio odgrywany. Krzyczenie „// Combat Warning”, powalanie przeciwnika, a następnie powiedzenie im „// pokaż teraz sakiewke i daj mi 25%” nie jest tym, w jaki sposób grasz bandyte

    15.1 Postać może wymusić tylko 25% całkowitego złota innej postaci. Postać, której złoto jest kradzione, musi być powalona. Nie możesz powalić kogoś więcej niż raz podczas okradania i nie możesz w ogóle brać żadnego sprzętu, nawet jeśli się zgadzają. MOŻNA BRAĆ TYLKO ZŁOTO, ŻADNEGO SPRZĘTU JAK MIECZE, ŁUKI, ZBROJE ITP.. Jeśli bandyci są w grupie, nie mogą jako grupa obrabować więcej niż 25% złota napadanej postaci.

    15.2 Jeśli postać czyni kradzież kieszonkową, może obrabować maksymalnie 50-100 monet. Bandyci bez biografii mogą obrabować maksymalnie 10% całkowitego złota. Bandyci z biografią mogą obrabować maksymalnie 25% całkowitego złota.

    15.3 Kiedy postać zostaje złapana na gorącym uczynku, może zostać okaleczona lub zabita z zatwierdzeniem administratora w grze. Kiedy złodziejowi udaje się uciec i zostaje schwytany później, do zabicia tej postaci potrzebny jest wniosek o CK lub zatwierdzenie personelu.

    15.4 Po napadzie nie możesz wylogować się przez 20 minut. Jeśli w ciągu tych 20 minut ludzie cię znajdą, nie możesz się wylogować, dopóki nie będziesz mógł uciec i móc się ukryć. Następnie musisz pozostać ukryty przez 10 minut bez znalezienia, zanim będziesz mógł wylogować się. Dlatego nie zaczynaj napadu, gdy wiesz, że możesz zabraknąć czasu.

    15.5 Pick-pocketing polega na tym, że poprzez odgrywanie odpowiednich ruchów, bandyci kradną pieniądze z sakiewki innej postaci. Jest to określane przez dwa rzuty: rzut sukcesu i rzut ilości. Jeśli kieszonkowcowi uda się rzucić więcej niż ofiara kradzieży, muszą wykonać kolejny rzut, aby określić, ile jest wzięte.

    15.5.1 Pick-pocketing nie może być automatycznie wykryty, jeśli ofiara rzuci więcej,w pierwszym rzucie, wylosuje więcej, kradzież się nie powodzi. Jeżeli ofiara rzuci w drugim rzucie więcej niż kieszonkowiec ofiara wtedy wykrywa kradzież kieszonkową i może zareagować wobec kieszonkowca.

    15.5.2 Po zbrodni postać kieszonkowca nie może wylogować się przez 10 minut.

    15.6 Kradzież przedmiotów z ziemi musi być odpowiednio odegrane. Zabieranie przedmiotów z ziemi bez odgrewania jest uważane za Fail-RP i jest niedozwolone.

    15.7 Niedozwolone jest przechowywanie sakiewki w ekwipunku. Jest to uważane za powergaming i będzie karane.

    15.8 Jeśli postać ma skradzione złoto, wówczas całkowita ilość skradzionego złota może zostać odzyskana z sakiewki postaci.

    15.9 Nie możesz kraść ze skrzyń w żadnym domu, chyba że masz zgodę administratora lub jesteś częściowym właścicielem skrzyni. Obejmuje to także arsenał frakcji.

    15.10 Akt bandytyzmu jest dozwolony tylko w przypadku populacji serwera liczącej 25 lub więcej graczy online. W grupie może być tylko 3 bandytów.

    15.11 Akt bandytyzmu nie może być wykonywany za pomocą narzędzi ( siekiery, kilofy itp ).


    Konie:


    16. Posiadanie konia jest przywilejem i należy z niego korzystać w sposób odpowiedzialny. Konie mogą być spawonowane i despawnowane (za pomocą polecenia „/whistle i „/dismiss”) w stajniach, które są rozmieszczone na mapie w różnych miejscach. Nie możesz zabierać ani zabijać koni, które stoją w stajniach lub gdziekolwiek indziej, gdy nie są twoje, chyba że za zgodą właściciela konia lub członka personelu.

    16.1 Konie nie mogą być wezwane w walce. Jeśli już jedziesz na koniu, kiedy zaczyna się walka, możesz go użyć.

    16.2 Każdy, kto używa konia do glitchowania przez ściany lub drzwi, lub złamania jakichkolwiek innych zasad, spowoduje usunięcie konia i dodatkowe kary.

    16.3 CK można nałożyć na koniach (wymaga biletu) lub być wyegzekwowane przez personel


    Inne ważne zasady:


    17.1 Każdy gracz musi stosować zdrowy rozsądek. Tylko dlatego, że reguła nie jest napisana, nie oznacza, że nie jest to złamanie zasad. To zależy od oceny personelu.

    17.2 Każdy gracz ma prawo do przyjmowania wszelkich działań OOC w IC. Na przykład: Skakanie jak ninja, strzelanie losowymi strzałami, losowe celowanie, losowe łączenie i ogólne nierealistyczne zachowanie. Jeśli twoja postać wykonuje takie działania, może to być potraktowane IC przez innych graczy.

    17.3 AFKing jest niedozwolony przez ponad 10 minut; jeśli zostaniesz przyłapany na ponad 10 minutach, nastąpi:

    - Z pierwszym razem ostrzeżenie.

    - Za drugim razem także ostrzeżenie.

    - Za trzecim razem ban na dzień.

    - Za każdym razem, gdy zostaniesz później złapany, otrzymasz bana na 1 dzień.

    17.4 Nie wolno przejmować statku lub łodzi bez zgody administratora.

    17.5 Gracze, którzy będą AFK, muszą zaakceptować każdą akcję IC, która im się przydarzy, gdy są AFK. W tym kradzieże kieszonkowe, ataki oparte na rzucie i Combat Warning-i.

    17.6 Gracze, którzy zalogują się na serwer jako nowi gracze, tylko aby wziąć udział w konflikcie IC, zostaną teraz objęci banem. Aby dołączyć do konfliktu, gracze muszą posiadać odpowiednie podłoże IC wykonane i odegrane w Role-Play-u . Gracze podejrzani o przystąpienie do konfliktu IC, z motywami OOC zostaną objęci banem.

    Regulamin wykonany przez Trevoza


  • Trevozo

    Closed the thread.